Zaawansowane rozwiązania zbudowane w oparciu o SI podnoszą poziom obsługi klientów

Firma Avaya Holdings Corp., globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających procesy komunikacji i współpracy, przedstawiła kolejne systemy umożliwiające szerszą integrację z Google CloudContact Center AI. Integracja ta pozwala wykorzystać pełny potencjał funkcji sztucznej inteligencji (AI) obu firm, zapewniając wyższy poziom obsługi klientów i większą produktywność pracowników.

Szersza integracja z Google Cloud bazuje na dodaniu funkcji uczenia maszynowego Google (machine learning) w ramach rozwiązań Avaya dla contact center. Rozwiązanie umożliwia łatwą integrację funkcji AI, niezależnie od kanału oraz pomaga zapewnić klientom spójną i inteligentną obsługę oraz wprowadzić prawdziwie wielokanałową obsługę.

Zaawansowane rozwiązania zbudowane w oparciu o SI podnoszą poziom obsługi klientów

Avaya i Google wprowadzają innowacje w wielu kluczowych obszarach, takich jak:

  • Virtual Agents (agenci wirtualni) — zautomatyzowane boty naśladujące ludzi, które bezproblemowo kontaktują się z klientami, odciążając agentów contactcenter i przekazują im zwrotnie wszystkie zebrane informacje. Klienci mogą zdecydować, kiedy i jak w proces interakcji zaangażują się boty. Platforma Avaya rejestruje preferencje, działania oraz wynik każdej interakcji w czasie rzeczywistym. Dzięki tym szczegółowym danym, rozwiązanie Avaya AI pomoże zdecydować, jaki powinien być następny krok w procesie obsługi klienta.
  • Agent Assist (wspomaganie agentów) — zapewnia najwyższej jakości obsługę klienta poprzez ciągłe dostarczanie agentom dopasowanej do kontekstu wiedzy na podstawie analizy konwersacji w czasie rzeczywistym — ZARÓWNO w przypadku interakcji głosowych, jak i tekstowych. Algorytmy AI firmy Avaya można zastosować w rozwiązaniu Google Contact Center AI, aby określić, jakie kolejne działania powinien wykonać agent. Dzięki temu agenci dysponują odpowiednimi informacjami, a klienci są mniej sfrustrowani, co przekłada się również na zadowolenie agentów i wydajność contactcenter.
  • Conversational Topic Modeling (modelowanie tematów rozmów) — narzędzie uczenia nienadzorowanego, które identyfikuje kluczowe obszary, na temat których klienci kontaktowali się z instytucją i wyciąga istotne informacje dotyczące opinii klientów na poruszane tematy. Rozwiązanie Google Topic Modeling połączone z Avaya AI zapewnia agentom wyświetlanie potencjalnych tematów w czasie rzeczywistym, na każdym etapie rozmowy. Dzięki tej cennej wiedzy rekomendowane odpowiedzi i najlepsze działania do wykonania mogą być indywidualnie dopasowane do każdej części rozmowy.

Współpraca z firmą Avaya pomaga nam realizować nasz cel, czyli podniesienie poziomu interakcji z contact center – tak, aby kontakty stały się łatwiejsze i bardziej efektywne — powiedział RajenSheth, szef działu zarządzania produktami w Google Cloud. - Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z firmą Avaya. Dzięki naszym wspólnym działaniom przedsiębiorstwa będą mogły zwiększyć zadowolenie klientów, poprzez szybszą obsługę połączeń. Liczymy również na rozwój naszej współpracy w miarę ewoluujących technologii i oczekiwań klientów.

Avaya jest pionierem integracji funkcji AI z rozwiązaniami do komunikacji w ramach contact center oraz liderem rozwoju i inwestycji w kilku kluczowych obszarach, takich jak:

  • Bezproblemowa samoobsługa: Dzięki rozwiązaniom AI przedsiębiorstwo może zapewniać klientom doskonałe możliwości samoobsługi, dostarczające im odpowiednich informacji
  • w czasie rzeczywistym.
  • Pomoc agentom i zwiększenie ich produktywności: Udostępnienie agentom wskazówek opartych na AI, które obejmują odpowiedni kontekst, sugerowane kolejne działanie oraz coaching w czasie rzeczywistym, w celu zapewnienia klientom pełnej, wartościowej obsługi.
  • Inteligentne dopasowywanie: Wykorzystanie zaawansowanych modeli uczenia maszynowego w celu dobrania najlepszego agenta do każdej interakcji z klientem.
  • Inteligentne interakcje: Dzięki zaawansowanym technologiom AI przedsiębiorstwo może tworzyć inteligentne, konwersacyjne interakcje, które zwiększą jego wyniki biznesowe.
  • Większe możliwości dla agentów:Pracę agentów wspomagają wskazówki oparte na AI, które dostarczają im informacje i sugerują kolejne działania do wykonania. Natomiast narzędzia streszczające pomagają agentom przyspieszyć procesy wykonywane po rozmowie z klientem.
  • Uproszczone operacje: Prostsze procesy dla klientów i agentów dzięki wykorzystaniu modeli AI do wyboru samoobsługi, automatyzacji procesu lub dobrania najlepszego agenta.