Travelplanet: 307% wzrost sprzedaży w I. kw.
- Anna Meller,
- 10.05.2004, godz. 12:45
Internetowe biuro podróży Travelplanet.pl S.A. sprzedało w pierwszym kwartale br. usługi turystyczne o wartości 2,92 mln zł., co stanowi wzrost o ponad 307% w porównaniu z analogicznym okresem 2003 r.
88% obrotu spółki generuje sprzedaż wycieczek turystycznych. Na drugim miejscu (7,5%) znajdują się bilety lotnicze sprzedawane za pośrednictwem należącego do grupy Travelplanet.pl serwisu Aero.pl. Przychody z reklamy obejmują 4,5% obrotu spółki.
Travelplanet szacuje, że w tym roku sprzedaż usług wyniesie 23 mln zł.
"Znacznie łatwiej jest wzrastać na samym początku działalności" - powiedział Jakub Mazur dyrektor ds. rozwoju i marketingu Travelplanet.pl - "Zdecydowanie większym wyzwaniem jest utrzymywanie dynamiki wzrostu na wysokim poziomie w czwartym roku działalności." Spółka akcyjna Travelplanet.pl powstała w grudniu 2000 roku. Większościowym udziałowcem Travelplanet.pl jest fundusz inwestycyjny MCI Management S.A. Serwis Travelplanet.pl jest dostępny w Internecie od maja 2001 roku.